Saturday, October 15, 2011

BERMULA

terbitnnya siang maka adanya sebuah cerita mula ditayangkan..
cerita bermula dari kaki mengorak langkah satu persatu.
dan berharap cerita tiada kesudahan.
iya aku ingin perbaharuan.
ini permulaan

KISAH AKU DAN DIA.

hanya aku dan dia didunia tiada yang meminta dan dipinta pergi.
aku sekadar ingin meluahkan tentang rasa lunaknya hati bila menyanyikan lagu cinta antara aku dan dia.
dimana dirinya dan aku hanyut dimakan ombak cinta. dan seterus mendayung ketepian untuk melabuh.
sabarya untuk smapai kearah itu.
banyak dan banyak akan dipandang dilihat digaduhkan dimarahkan dibencikan dirindukan disayangkan dihilangkan diresahkan dirisaukan dan......
pada itu baru kita sedar seutuhkah kayuhan itu seperti kayu pendayung menemani sampannya hingga ke akhir?
iya
iya kalau tak silap untuk ku pilih jalan itu.
tolong aku
dorong aku
untuk dia dan aku bersama.


kuharap apa yang ku dan dia jalan ditempat yang betul
tolong tunjuk jika yang bengkok sana dan sini
ku harap tiap langkahku dan dia ada peneman yang setia...
ku juga berharap ku dan dia sedar bagi secebis rasa yang ada ini hanya untuk Dia..
ku pohon selalu ku dna dia faham akan sesuatu yang ingin benar aku ingin rasa
tolong sebelum ter lambat untuk ku dan dia rasa perasaan itu.

andai ku punya kuasa
ingin benar aku bunuh kuman kuman yang ada dalam tiap dia berpijak
andai ku punya kuasa
ingin benar aku lihat apa yang ada dihati dia
andai ku punya kuasa
ingin benar aku bina jalan yang hanya aku dan dia bejalan
andai ku punya kuasa
ingin benar aku kutitip tiap rama rama keliling hidup dia

iya jika ku punya kuasa.



katahatinana mula berjalan kembali dan harap iya berjalan dilandasan dan temui kesudahannya



katahatinana


No comments:

Post a Comment