Saturday, January 15, 2011

BAHAGIA

since when aku ni kisah dengan dunia yang pandang aku..hoyeaa..of cause aku ni memang kisah dengan sekeliling aku
ini disebabkan aku juga punya perasaan ok..
aku punya perasaan!!!
meh aku ingatkan yang aku ni perempuan..aku ni punya hati yang setebal kulit bawang ok!
ye memang aku ni dilihat sekilas yang jenis tak minta pandang tak minta sentuh tapi aku ni ada perasaan yang akan terasa yang amat terasa bila bicara ok!
aku ni tak lah sekejam yang dipandang
tak lah sehina yang dikata
tak lah sebaik yang dibicara
tak lah sebijak yang diwar-warkan
ok aku disini mengaku yang aku memang bukan itu semua...
tapi aku besyukur dengan apa yang ada pada ku..
aku cuma nak cakap yang aku ni sedih tahu..
sedih..
ye aku tahu aku ni datang hanya bagi masalah dan menyusahkan orang lain tak kira yang aku kenal atau yang tak kenal
bukan aku nak semua tu tahu
bukan aku nak..
aku pun tak nak dan kalau aku tahu ini semua akan jadi aku tak minta untuk itu dan ini
dan tak akan menyusahkan orang lain



aku sedih dengan diri aku ni!
semuanya tak boleh!
dah tahu tak boleH kenapA nak gapainya!
hah kenape kau nak jugak!
hah padan gan muka kau!
tengok dah susahkan semua orang yang pandang dan lihat kau
ku minta maaf..
betul..
betul aku menyesal ambil keputusan nak sambung stdy..
aku menyesal benti kerja yang kononnya memang dah cukup bagus pada tahap aku yang sekarang ni
aku menyesal tak fikir benda ni betul-betul..
tapi..
tapi aku dah melagkah dan mula berjalan pada jalan yang aku siri pilih..
(itu yang kau mahukan bukan! padan muka kau!)
serius aku taknak menyusahkan orang lain..
dahlah aku rasa tak boleh bawak stdy ni..
tambah dengan menyusahkan org lain..
serius aku kesal!!!


ingin patah dan kembali ke jalan yang lama tapi dah tak mungkin..
tak mungkin tahu!!!!
aku kesal sebab buat orang tua aku menangis kerna aku
serius aku takut tok mengaku yang aku ni senaya bukan anak yang baik..mak maaf.....
maaf...
macam mana aku ingin tebus semula..
iya boleh hanya dengan membawa kejayaan padanya tahu! berikesenagan padanya agar mak ak kesal hantar ku kesini...
pada adik beradik ku ingin sekali aku memberi yang tebaik tok kalian tapi maaf belum kesempatan
pada dia yang aku sayang maaf banyak menyusahkan kamu..
tapi mampukah aku peroleh semua kemaafan itu...
masih ada lagikah masa untuk itu semua dan mampukah aku untuk melakukanya..

tolong..
tolong aku..untuk kali ini saja..ku pohon tahu..




katahatinana

No comments:

Post a Comment