Friday, January 21, 2011

Bebaloi ke?

when you feel you are in the top first..
please beware to the down stairs

bukan apa cuma ingin ingatkan pada warga yang terlibat dengan dunia belajar..
kau kata ingin membantu
tapi kenapa asyik muka riak muka takbur dimata umum..
tak malukah engkau dengan anak muda yang ingin sekali belajar pada yang belum tahu...
giler bongkak!!
benci giler!
wei orang-orang tua dah tak ada budikah yang ingin ditunjuk

ke disebabkan kau diatas dan aku dibawah
dan sesuka hati kau buat muka dan bahasa yang menawan itu
terima kasih
amat saya hargai

yang ketidak kepuasan hati
kenapa mesti ada darjat disini
sedangkan kau mahu kami ada disini
KP tak membantu lagsung
macam 'C' pun ada gak
serius aku minta maaf!(mmg tak berkat punya Degree aku ni)
mentang aku bukan dari kalangan kau
dan engkau henyak pijak pelusuk aku disudut paling hina!
begitukah kau melayan warga yang ingin besunguh!
hilang semua semangat aku tahu!
im losing my spirit..
bukan aku ingin berada disini
dan janji kalau diberi pilihan aku taknak kau !!!
ok aku tahu kau berpangkat dan aku tidak
ok aku tahu kau bz dan aku tidak
ok aku tahu kau da meeting memanjang dan aku tidak
ok itu sebab aku bukan kau dan kau bukan aku
itu sebab kau tak mengerti dan fahami..
dan kau pandang enting pada warga kami


salakah kami dari warga POLITEKNIK!!!!
salahkah!!
dam...
serius terasa terhina dan sia-sia dip aku ni!!








ya Allah ku pohon ampun pada mu..
bukan niat dan pinta ku..
tapi serius ini semua luahan rasa yang tiada penguhi tahu akan rasa...
Maaf atas umpat keji
cuba kau berada dibawah tolong rasa itu!!!!
itu sahaja ku pohon
layanlah kami seadanya..
kami pun sebahagian antara dia mereka dan kau!!!



ok aku mula redha dengan yang ditetapkan
hati terima otak membeku
cuma satu
berilah bahasa dan budi mu seperti mana PANGKAT mu...
gunalah sebaik tag line yang kau sendiri sanjung!
malu tahu!




katahatinana

No comments:

Post a Comment