Monday, January 24, 2011

hati dan jiwa aku tak pernah tenang
sesuatu yang mungkin terjadi juga
aku benci dengan semua ini

adakah aku memang tak boleh diampunkan Allah..
ku pohon pada mu yaAllah...
ampun nilah dosa-dosa ku...
berikan lah ketenagan pada ku..
agar aku kecapi akan kenukmatan yang engkau berikan di atas bumi mu ni


aku redha...

keindahan itu keindahan Mu
kecantikan itu kecantikan Mu
kekuasaan itu kekuasaan Mu
kekuatan itu kekuatan Mu
dan perlindungan itu perlindungan Mu
dan jika rezeki ku masih di atas langit, turunkan lah
jika masih rezeki ku didalam bumi, keluarkanlah
jika sukar permudahkanlah
jika haram sucikanlah
jika jauh dekatkan lah
dan segala kekuasaan, kekuatan, kerlindungan, kecantikan,dan keindahanmu itu Engkau limpahkan kepada kepada ku seperti mana engkau limpahkan kepada hamba-hamba Mu yang soleh....



amin




katahatinana

No comments:

Post a Comment