Sunday, January 23, 2011

peh...
gile penat pergi GTE (GETAWAY TO EXCELLENCE)
wow..
walaupun pada awl permulaan begitu membosankan
but it still remain me about UiTM rules..
it i must follow as a student here..

dalam GTE tadi i have lot of thing i learn
such as how to be frend
how to push me to get more better than other one
and soon
im fun to be here today
coz i know the other frend with the other koz it make sweeting moment..


sebenarnya tak lah teruk sagat pun Uitm ni..
just for the certain2 part je yang jadi muak..
but i try my best as a student
to get a gud in CGPA
ofcoz for the 4.o ok!!
ok!!

hahahaaa tak mengharap pun.,,
just hope i can survive in this campus only...

dalam pada aku sibuk pk hal2 GTE tapi aku still pk masalah aku
aku still ada perasaan takut
aku tak suka tahu!!!
tak suka!!!
rasa dunia aku terkongkong!!
ko boleh buang tak perasaaan hasad dengki kau tu pada aku!!
dan biarkan aku jalan seorang dan tunjuk yang memang aku salah!!!
boleh tak kejap bagi aku ruang
ruang yang hanya dunia aku dan apa yang aku suka!!
boleh!!


katahatinana

No comments:

Post a Comment